nyår - två veckor senare.

Nyår började hemma hos Marie med en jätte god middag. Det blev hummer m. sallad, en kall sås, avakado och vitlöksbröd ( tyvärr så gillar inte jag hummer men salladen och det andra funkade hur bra som helst ! ) Hur som helst efter det blev det oxfilé med smörstekt sparris, ugnsbakade potatisar & rotfrukter m. rödvinssås, svin gott !
Efter maten blev det några tequilashottar och även dessert , två olika glassar med passionsfrukt & riven choklad. Ni kan ju gissa om jag var mätt efter middagen.
Trotts att jag hade jätte kul med tjejerna så var det dags för mig att åka vidare vid halv elva och som tur var så fick jag tag i en taxi också , var lite orolig att jag skulle behöva springa till nästa party!
Och nästa party var hemma hos Philip , vi var inte så många men det var kul ! Det blev en massa Asti och dans och självklart var vi ute vid tolvslaget, vi gick bort till parken och skjöt några egna raketer ( jag som är rädd för dom , men det gick bra !!! ) och så skålade vi !
Det var en väldigt skön och lugn nyår , har haft tillräckligt många "dramafyllda" nyår så det var perfekt ! ♥

Just det , vi började nyårs förmiddagen med lite tyskt mousserande vin, haha. Men det var gott !! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0