Ikea & Bauhaus.

Igår var jag , Nina & Penni på Ikea ! Alltid lika kul , man plockar på sig 10000 olika saker och sen får man panik efter halva vägen plockar bort och tar nya saker , haha ! Men jag lyckades hitta exakt det jag ville ha och jag kom inte hem med en massa onödigt skräp ! & självklart stannde vi och åt köttbullar & fikade en stund.

Efter Ikea släpade vi bort allting till Bauhaus, inte det lättaste men där skulle Nina köpa 20 liter målar färg ( TUNGT ) och lite andra saker. Men när jag stod och väntad på henne så frågade en kille som jobbar där om jag ville bli medlem och jag tänkte bara ja varför inte , hade inget bättre för mig. Så att han ställder sig vid datorn och knappar lite och kommer tillbaka med ett papper där det står att jag blev beviljad en kredit på 5000 kr ? Säg what ?!? haha ... så ja frågade honom vad det var och varför jag inte fick ett vanligt , men då ville han påstå att det var samma sak fast här drar du kortet och så kommer det en räkning sen och så får jag rabatt , NEJ TACK !
fy vilket lurendrejeri !

Så akta er för Bauhaus !!


Hihi lilla Penni på bussen ! Hon är så stolt över att ha tappat så många tänder.


Hur kan man åka till Ikea utan att äta 16:- köttbullarna ?


Min lilla Penni ♥




dålig bild , men en svartbrun komatta till vardagsrummet


nya krukor och blommor !


Lite nya ljustakar och glas-burkar




en ny badrumsmatta , hihi kolla på den läskiga katten !


& en massa nya ramar till tavelväggen ( kommer fler tex. svarta ! )

Ja , det var lite av det jag köpte till Philips lägenhet som jag " pimpar " just nu


Kommentarer
Postat av: Emelie

När ska du uppdatera va!?!??!



Hälsningar

Ditt no 1 fan

2011-01-30 @ 10:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0