2011.

Jag har varit så himla dålig på att uppdatera den senaste tiden. Men som alla andra gånger så har det varit mycket på en och samma gång. Mamma el. ja vi har flyttat så vi har hållt på med det. Jobbigt att flytta så mycket men det var värt det , för att denna lägenheten är mycket finare och ligger i ett mycket bättre område så nu är hon nöjd ! Sen har det självklart varit mycket med julen , min födelsedag , nyår och en massa jul/nyårsfester ! Men nu är det ett nytt år !! 2011 !
Detta ska bli ett bra år ! Ska uppleva nya saker, testa på nya saker, bli gladare & lyckligare , SLUTA RÖKA , äta bra , röra på mig,bättre förhållande med vänner , familj , killen osv. ja allting ska bli lite bättre !!
Så nu ska jag cykla ner till Hemköp & köpa lite mat för idag ska jag laga "Biff stroganoff - GI style "
Hörs sen ♥
En härlig bild på mamma från en mysig vinterpromenad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0