sick

God morgon !

Guess what I got !? Fever .... Är inte det typiskt ? Fast ok , det är ju bättre att allting kommer på en och samma gång ! Så igår spenderade jag exakt hela dagen i sängen , jätte tråkigt ! Idag har febern gått ner lite så jag hoppas att det är över helt till imorgon för jag har massa saker att göra innan fredag. Aja strunt samma !



Pratade precis med mina kära vänner och planerade att vi ska på en sista "sommarutflykt" nästa vecka. Jag , Fia & Ida ska upp till Fias pappas hus under tre dagar nästa vecka. Älskar att komma iväg på landet ibland. Gå på en massa mysiga skogspromenader, laga god mat , dricka gott , kolla på en massa bra filmer , springa runt i mjukis och åka och bada ! Åhh jag längtar , det ska bli så skönt ! Så Fia kommer och hämtar oss på tisdag förmiddag =D


jag & fia 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0