five days ..

5 dagar ...

Dom senaste dagarna har varit som en j*vla berg o dalbana !! Jag har har gjort roliga saker men sen har det även hänt riktigt jobbiga saker ! Men det är väl så livet är ? Men man ska inte fokusera på det negativa eller hur ?

I torsdagskväll var jag hemma hos Sanna och hade en lugn myskväll , I fredags sov jag hemma hos min moster och mina kusiner ute i Skurup & I lördags var jag med grabbarna & sov hos syrran ! Så det har varit roligt .

Men just nu sitter jag faktiskt hemma hos min syster , ska ha hennes lägenhet nu i två dagar , riktigt skönt att jag kan få låna den när hon reser iväg , så får man en chans att vara för sig själv och ta det lugnt ! Så jag har haft Sanna över så lagade vi lite mat & kollade på VMA , mysigt !
Annars idag har jag varit på stan en stund , ätit lunch med Nina & min pappa och sen träffade jag även Sanna & Marie på en fika ! Så det har varit en bra dag som har fått mig på andra tankar , skönt !

Så nu ska jag strax lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av " One Tree Hill " och sen ska jag sova , ska upp i tid imorgon och fixa lite saker.

Sov så gott ♥


en glad suvi på midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0