my day so far.

Hej !

Igår efter tågförsening och köldskador kom jag hem till Malmö igen , fy det börjar bli riktigt kallt nu alltså ! Dags att dra fram vinterjackan =(
Men när jag kom hem igår så var jag med Ida & Philip , så det var en lugnkväll . Vi såg faktiskt en riktigt sjuk film igår , Machete ! Det var en riktig killfilm måste jag säga , det var bara en massa köttande , blod & skjutande ! Nej den var inget för mig måste jag säga !




Idag var jag uppe tidigt ! Var på möte nu på morgonen , det gick faktiskt ganska bra , det kändes bra i alla fall. Nu börjar allting rulla på , äntligen !! Snart ska väl allting vara löst så att man kan gå vidare med allt annat.
Nu efter mötet gick jag hem , ska äta lite lunch innan jag ska iväg igen. Ska vara iväg från 15-21 så det blir en lång dag idag , men det ska väl gå bra ! =) sen tror jag att det inte blir så mycket mer än så idag .. !


morgonkaffe !!


Kommentarer
Postat av: Condé

blev också tvingad att se den skitfilmen. usch och jag fattar inte att någon skådis vill vara med i den skitfilmen!

2010-10-29 @ 11:28:13
URL: http://josefineconde.blogg.se/
Postat av: suvi

Håller med dig helt och hållet , skitfilm ! haha .

2010-11-04 @ 19:46:32
URL: http://jamiejackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0