Mina favorit killar.

Hej !

Min dag började med telefonsamtal & möte på dagen, lite tråkigt men det blev ganska bra nyheter ! Efter det mötte jag upp Malin & så gick vi och fikade med Acke & Sebbe i solen på Gustav , riktigt skönt , det har varit sånt underbart väder hela dagen !
Efter det lämnade vi Malin & åkte till min lillsysters grav och la fina nya rosor eftersom jag inte var där igår på hennes dödsdag så det kändes bra att komma dit. Och Acke & Sebbe var väldigt respektfulla =)
Sen åkte vi en runda till Jägersro & sen efter många om och men åt vi middag på La Empanada. Och så avslutade vi vår lilla dag på Ikea ! är ganska imponerad att dom utan nått gnäll åkte till Ikea ;D

Just nu är jag hemma & ska förmodligen strax ut igen , vet inte om vi skulle träffas och kolla på film eller ta en runda i stan , finns ju inte så mycket annat att göra.


mina favvokillar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0