kan inte sova .

Inte blev det någon kvällsrunda, men jag var ändå totalt slut kände jag när jag väl satte mig ner och andades ut ! Nej men det var en lång dag idag. Försökte faktiskt att gå och lägga mig för en stund sedan , tänkte att jag skulle vara duktig och gå o lägga mig i tid men nej det gick inte , låg och stirra upp i taket istället, har väl för mycket att tänka på. Skulle varit bra att ha sömntabletter ?

Imorgon blir det att upp ganska tidigt och ringa en massa tråkiga samtal och så sen måste jag ta en runda på stan och se om jag hittar nått litet till lilla Penni som fyller 6 år på onsdag. Sen tror jag att det blir en ganska lugn dag resten av dagen, hoppas jag i alla fall !



kollade precis igenom alla bilder på min dator o så hittade jag dessa , lilla Penni ! haha .... För någon dag sen satt hon och lekte med min dator & webcameran. Men inte trodde jag att hon skulle posa ihjäl sig och ta en massa temabilder, så himla gulligt ! Och hon hade tagit hur många som helst också ... Ska puss på henne lite nu ! Sov Gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0