En lugn söndag !

Kvällen igår blev en lugn sådan , det blev filmer Avatar ( igen ) & Social Network , snark ! Haha nej men den var väl helt okej , bara det att jag var så trött & bakis så jag somnade under filmen och vaknade i slutet ! Men jag får väl ge den en chans till. Så kvällen slutade med att jag gick och la mig vid elva , en riktig lördag !

Idag skulle jag ha åkt till landet men kom på att jag hade möte både idag & imorgon så det blev att jag stannade kvar i stan ! Ska upp tidigt och gå på möte kl nio ( gillar inte att gå upp tidigt , men vem gör det ? ) Så jag har spenderat hela min dag med Nina & Penni , vi var och åt och nu har vi precis kollat klart på Toy Story 3 & Herkules ! 2 riktigt bra filmer !!

Tror att det är dags för mig att krypa ner i sängen och kolla på en film och sova ( yes i know kl är halv åtta, men mitt huvud är fortfarande i sommartid ! ) Ska upp tidigt imorgon och fixa en massa !

Ha en bra kväll ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0