Danmark

Hej !

Gud ja , just nu händer det så mycket i mitt liv så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen eller hur jag ska lösa allting och då är ju tyvärr inte detta min första prioritering.

Idag har jag i alla fall spenderat hela min dag med min storasyster. Vi tog en liten tripp till Danmark, Århus för lite jobb som hon skulle göra där. Det tog ungefär 3 timmar dit och tillbaka men det var riktigt roligt och mysigt ! När vi kom fram till Århus så fixade hon det hon skulle göra i butiken och sen kollade vi i nån affär och åt lunch. Det var riktigt skönt att få spendera en hel dag med henne , vi hann prata om allting och bara umgås , vi gör ju tyvärr inte det så ofta längre !




& imorgon ska vi också spendera hela dagen tillsammans , fast imorgon ska vi åka till Köpenhamn till några butiker och göra samma sak , kanske hinner gå en sväng på Ströget och kolla lite , det var faktiskt ett tag sen jag var där så det ska bli kul !

Nu ska jag spendera resten av kvällen i soffan och titta på någon film !

Ha en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0