6 oktober

Hej !

Igår blev inte riktigt som jag hade planerat , efter mitt extremt tråkiga möte så var jag så hungrig så att jag höll på att svimma så jag sprang hem till Nina och åt lunch. Efter det fastnade jag där för att Penni kom hem från skolan och så, så vi satt och ritade & sen gick vi en sväng till skolgården och lekte lite !
& vid sex cyklade jag hem till ett par vänner och låg och kollade på tv & åt en massa mackor hela kvällen , mysigt !





Just nu sitter jag och kollar på " Våra bästa år " och käkar frukost. Ska strax ta och cykla hem och göra mig i ordning. Sen ska jag ta och packa om lite och ta mig ner till stationen för jag ska åka till landet i två dagar , det ska bli riktigt skönt faktiskt ! Bara sitta och slappa .

Hörs när jag är framme !

Puss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0