08.21 den 3 oktober

Det måste ju vara ett skämt att jag vaknade 08.21 en söndagmorgon ? Fy .. o inte kunde jag somnade om heller , typiskt !
Det kanske är för att jag är lite spänd, nervös & ledsen. För att idag är det exakt 17 år sedan min lillasyster Robyn föddes & om exakt en vecka var det den dagen hon gick bort. Fortfarande efter 17 år så är denna dagen lika jobbig, det blir aldrig lättare. Men jag försöker att se denna dagen som en positiv dag så gott som det går , det är hennes födelsedag & den ska ju vara positiv. Detta var den dagen då jag fick min första lillasyster & mina föräldrar fick ett barn till och det är ju positivt !
Denna dagen brukar vi i alla fall åka till graven & göra i ordning , köpa en massa fina blommor & tända ljus. Sen brukar vi köpa med oss en massa bakelser hem & bara ta det lugnt , kolla i albumet och så ..

Hoppas att denna dagen kan bli så bra som den kan bli !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0