Skönkväll på landet.

Hej !

Denna dag har spenderats i mjukiskläder & glasögon ! Riktigt skönt. Precis vad jag behövde ! Känner mig nästan för utvilad ? Har bara tagit det lugnt hela dagen , kollat på film , nått " Vänner "avsnitt & ätit god mat. Underbart.
Just nu sitter jag faktiskt i köket och lyssnar på bra musik, det var riktigt längesen jag bara satt ner och lyssnade på musik. Tänk vad skulle man ha gjort utan musik ? det går bara inte ...
Sen ska jag nog lägga mig och glo på en film till , ska upp i tid imorgon, ta en morgon promenad & så innan vi åker in till stan.

God kväll ♥

Lil Wayne - Right above it.


Lil Wayne ft. Nicki Minaj - Knockout



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0