Planering inför min 20 års dag !





Yes , vilken tur jag har !
Har suttit och mailat som en galning med en gammal arbetskollega på Kb om jag skulle kunna hyra Vinylbaren till min 20 års dag. Det sitter ihop med Kb och det är ju ett av våra favorit ställen ! Och det kunde jag och han har ordnat med mat , dricka och hur vi ska göra med musik och allt. Det kommer bli så bra ! Vinylbaren är ett super mysigt ställe , finns ett litet pytte dansgolv, en scen , en bar , små bås där man kan sitta & ett dj bås så nu ska vi bara köpa en röd matta , lite machaller och ballonger så är allting färdigt ! Har till och med fixat så att någon ska sköta musiken så slipper man det ! Och efter vi är klara där inne så går vi bara raka vägen in på nattklubben och dansar loss.
Gud vad jag längtar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0