Flytta är kul ?

Ja som sagt nu är internet tillbaka & det är underbart ! Man har ju varit lite handikappad utan ! Men men , dom senaste dagarna har jag varit hemma hos Nina varje dag och hjälpt henne med packning & flytt ! Jobbigt , men roligt har det varit.
Igår kom Nina och hämtade mig kl sex på morgonen så åkte vi hem till henne och väntade in flyttkillarna. Super snygga & duktiga killar ! Vi var väldigt imponerade , dom tömde hela Ninas lägenhet på 2 timmar , 2 killar ? Dom tog flera flyttkartonger på ryggen samtdigt ? Sjukt starka .. Så när allting var klart så packade vi upp lite & åkte och handlade lite mat och så , sen åt vi middag ( pytt i panna )  hos Nina och tog ett glas vin , btra kombo !

såhär pigg var jag efter flytten !


sen kom Penni & gjorde mig glad , men checka in hennes afro !!







Sen efter det kom Malin och hämtade mig så gick vi till Fridays på Lilla Torg och mötte upp hennes två killkompisar Veton & Vesslan & tog några glas med dom. Sen fick vi ännu mer sällskap av Moha och hans vänner !
Så satt vi där fram till kl ett, sen gick vi vidare till Båten ! Träffade en massa bekanta där bla min gamla chef , han var inte så glad att vi festade på samma ställen , han börjar bli gammal ! ;) Men ja det kanske blev lite för mycket där ? Vi fick för oss att köpa in champagne & drinkar ? Men jag och Malin kom hem till Nina vid fyra ? när fåglarna kvittrade och det var ljust , det var i för sig ingen höjdare , haha ! Men det var en rolig kväll !

Och nu idag då så gick jag och Malin till " Falafelmannen " aka. Moha :) och åt & drack kaffe innan Malin gick till jobbet.
Men nu är jag hemma och har lite ångest över att jag sitter inne när det är så fint väder ute , Malin skulle kanske komma in till stan igen eller så träffar jag Josse en stund !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0