Tjejmiddag

♥God morgon !
Igår hade vi en jätte trevlig middag / kväll ! Jag var hemma hos Sanna vid fem och hjälpte henne med maten ( gjorde lite sallad & dukade ) och sedan vid sju kom Marie & Viola och då blev det då en köttbit , potatisgratäng , smörstekt sparris & champinjoner , riktigt gott ! Alla var super mätta .
Efter maten satt vi och kollade på en massa bilder från 7-9:an & drack vin , jätte mysigt ! sen blev det lite spel & skit snack också såklart ! annars är det ingen riktig tjejkväll ..
Men vid elva så gick vi till Möllan och träffade lite folk ! Så jag var väl hemma 01.20 ?
En lagom kväll ! och väldigt trevlig !
Så nu har jag precis gjort en god brunch till mig & min kusin Lina som har sovit här i två nätter nu. Gjorde stekt potatis , bacon, ägg , fräch sommar sallad , rostat bröd m olivolja & salt på . Svin gott var det ! Och nu tänkte jag hoppa in i duschen , sortera min tvätt och vila så att jag är pigg till ikväll !! Ska bli riktigt kul ikväll ...
Inflyttningsfest hos Sanna, massa trevliga människor och sen ska vi till Deep där hennes pojkvän Björn ska vara dj ! Det kan ju bara bli lyckat ?
Hörs sen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0