Kvällsrunda !

God kväll/natt !

Jag cyklade hem till sist, Nina ska upp och tvätta imorgon osv och vi ska till Aqua Kul imorgon och träna för att min andra träningspartner ska träna på sitt andra gym imorgon och jag hade ingenting med mig så det var lika bra att ta mig hem. Men det var väldigt skönt att komma ut på en liten kvällsrunda !

Hela kvällen har jag varit så himla rastlös ! Jag & Josse har velat fram och tillbaka om vi skulle hitta på någonting men alla har varit så tråkiga och döda , bara för att det har varit söndag ? Kanske ... & sen blev kl för mycket .. Så det får väl bli något imorgon .. =)

Så nu får man väl krypa ner i sängen så att man kan komma upp i tid ! Har mycket att göra imorgon.

Sov Gott ! ♥





Två bilder från igår. *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0