Idag blir det simmning !

God morgon !

Det är första juni imorgon och det är grått & kallt ute ? När ska sommaren komma ? Äsch det finns ingen anledning att gnälla över det ! Just nu sitter jag och äter frukost och kollar på " Våra Bästa År " det var ju ett tag sedan men jag har säkert inte missat något ! He he ..
Vid tolv ska jag cykla och möta upp Nina så ska vi träna i 2 timmar och sen basta ! Jag älskar att basta . .

Sen efter det så måste jag in till stan och byta ett par jeanstights som jag köpte i förregår & sen måste jag köpa ett par nya vanliga tights och lite sånt !

Hörs sen ♥

Bilder från igår .


lite orange-röd färg fick mina naglar !


Penni satt & åt samtidigt som Nina fixade mina naglar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0