Till Elin , en sista gång ..

Okej jag måste bara få detta ur världen en sista gång , det har gått snart ett år , när ska du släppa det ?

♥ Du tjatar om hur ingen kommer att kunna lita på mig , ingen kommer att vilja vara min vän ? Konstigt nog så har jag exakt alla mina vänner kvar. Och dom älskar jag över allt annat ! Och dom vet exakt vart dom har mig.

♥ Du tjatar om att jag är tjock , har stor rumpa ? Okej , ja jag har en stor rumpa , men får också en massa kommentarer om att den är snygg , att jag har en fin och kurvig kropp ? så jag anser det tyvärr inte som ett problem , så ska du får nog ta att hitta något annat på min kropp som du kan kommentera, kom med något bättre.

♥ & tillsist du tjatar om att jag gömmer mig bakom datorn & inte vågar stå för någonting. Jag har ingeting att dölja , vara rädd för. Och oftast så skriver jag inte speciellt mycket i min blogg om privata saker , så¨som bråk, och aldrig några namn, men visst att det har hänt en enstaka gång. Men det finns ingenting av det som jag någonsin har sagt eller skrivit till dig som jag inte hade kunnat säga till dig. Så snälla , jag ber dig istället för att skriva en massa inlägg på din blogg , kom fram till mig så kan vi ta detta privat , en gång för alla .
Det känns så himla löjligt nu, att du efter snart ett år inte kan släppa det ?
Och ännu löjligare att du sitter och skriver en massa inlägg på din blogg som ska såra eller smutskasta mig. Och skratta.
Hoppas att du tar åt dig detta till nästa gång. För att jag har gått vidare , och om det är det som krävs för att du ska kunna gå vidare så hjälper jag dig gärna.

Elaka kommentarer
 



gamla tider *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0