livets hinder

Hej !

Har inte skrivit på några dagar av en massa olika anledningar ! Ibland undrar jag bara om livet ska vara så här hela tiden .. Så fort man känner att någonting går bra , jobb , bostad, pengar , vänner , familj så ska allting rasa samman på en dag ?
Ska man aldrig få vara lycklig längre än någon månad i rad ?

Denna helgen som har varit , har varit väldigt omtummlande för mig & jag tänker inte gå in i detalj om vad som har hänt och vem som gjort vad & vilka som är inblandade utan det ända jag kan säga är att sorgligt nog så flyttade jag hem i söndags. Jag grät hela dagen & var så himla nere. Men som tur är så har jag min underbara familj & mina underbara vänner !!

Nu känns det som att man är tillbaka på ruta ett , men jag ska inte låta detta knäcka mig. Jag är starkare än så !

Men som "plåster på såret " & som ett sätt att komma iväg & slappna av har jag bokat en resa till Paris med mina fina vänner. Jag , Marie , Sanna & Emelie ska åka till Paris den 28 april - 4 maj & det ska bli helt underbart ! Vi ska se allt man kan se , äta & dricka en massa gott & njuta av att vara i Frankrike i en vecka. Jag längtar som tusan och det ska bli så roligt att åka med tjejerna ♥

& sen har jag ju dessutom fint besök här den 19 - 21-22 april ? Av min fina syster Lina . Så jag har saker och se fram emot & det hjälper väldigt mycket ! Allting ordnar sig ...



Nej nu har jag pratat av mig tillräckligt ! Nu fortsätter allting precis som vanligt !
Ska snart åka iväg till jobbet , har börjat att jobba med försäkringarna , och det går väldigt bra & är super kul ! Sen igår fick jag dessutom ett annat jobberbjudande , som Teamleader ! Ska ringa henne idag & disskutera om vad jag exakt skulle jobba med & hur lönen ser ut ! ( jag ska bara ha mer i lön , fick världens bästa lön denna månaden så jag nöjer mig inte med mindre ! )

Så att så ser väl dagen ut ! Ska bara fixa håret sen drar jag . Pussss *

Jag & Sanna i Madrid






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0