Familjedag + Ikea !




Mamma & moster =)

Hej ! Har haft en jätta mysig dag hemma hos min mamma. Kusinerna kom ju i förmiddags , så fikade vi & kollade på foton. Älskar att dom är tillbaka till Skåne !
Vid tre hämtade Adrian mig så åkte vi till Ikea & köpte en ny soffa & en tv-bänk , lampa & blommor ! Nu är mitt hem snart klart ! Älskar det ...
Efter Ikea åkte jag & Adrian och hämtade min tvätt hos mamma , haha ( pinsamt jag vet ) sen åkte vi hit och monterade ihop allting ! Jobbigt ... Som tur var så klarade Adrian det , för jag fattade ingenting alls ! ;)

Så nu sitter jag i min nya soffa & har precis ätit middag & mitt huvud är helt slut ! Så jag ska nog krypa ner under filten och kolla på en film =)




( usch för sladdarna som syns , måste fixas + att jag måste köpa en hylla till =D )



Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0