Superwoman




God morgon !

Fan vad jag känner mig duktig ! Jag gick upp halv tio , städade undan alla 5000000 kartonger från soffan , gjore lunch/ middag till jobbet , duschen , målade naglarna , hittade kläder ( på 5 min ;) ) & har ätit frukost. Superwoman !
Så snart ska jag dra till jobbet , ska plugga det sista idag & göra två små prov ! Hoppas jag klarar det , för jag vill börja jobba snart !

Imorgon börjar min träning igen , är så jäkla taggad , det ska bli så skönt ! Jag ska träna minst 3 ggr i veckan som jag gjorde innan , så ska ni nog se mig flasha på stranden i sommar ! :P ;)

Men det som är så bra är att gymmet ligger två gator bort nu ! Underbart.

Nu ska jag hitta en tjocke tröja sen ska jag gå till bussen. Pusss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0