Perfekt söndagskväll !

God kväll !

Nu har jag spenderat exakt hela min dag med min familj. Det händer faktiskt inte så ofta men det har varit en väldigt lugn och skön dag! Och det har varit jätte skönt att vara ledig en hel helg. Denna veckan som kommer är jag ju faktiskt ledig fredag - måndag eftersom att det är påsk. Så det ska verkligen bli super skönt. På fredagen så har tjejerna ordnat så att vi ska ha årets första grillning i parken också ( hoppas nu bara att det är fint väder ) och då känns det verkligen som att våren/sommaren börjar närma sig!!
Nu denna kväll så har vi bara suttit ner i vardagsrummet och kollat på " Ballar av stål " & " Jims värld ", haft lite fix på mamma & käkat kvällsfika. En perfekt söndagskväll. 


så här roade var dom när vi kollade på tv.


men sen blev det liten fixstund, mamma färgade håret & ögonbrynen.


Jag & Ida tog lite kvällsfika , eller jag var mer ute efter det söta !

Nu Sitter jag i alla fall i sängen och ska lägga mig och kolla på någon film , kanske " Pretty Woman ", det var ett tag sedan man såg den, eller " Notting Hill " ? Jag älskar Julia Roberts ( och Jennifer Lopez i Selena ) det är mina tre favorit filmer ! Äh , får se vilken det blir.
Sov Gott ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0