Min dag !

Hej hej !

Kom hem för en stund sedan men jag var ju tvungen att se den sista halvtimmen av DH & nu är det ju Cougar Town , älskar det ! Så nu sitter jag i min " soffa " ( en massa kuddar ) och dricker limngon smoothie ( super gott ! ) och väntar på att min kyckling ska bli klar ! Så är det när man bor själv , det finns ingen färdig mat när man kommer hem, så då blir det middag vid elva =P haha ....



Idag på jobbet bestämde jag med mina chefer att jag ska börja utbildningen till försäkringsförmedlare redan imorgon !! spännande .. Har inte pluggat sen skolan ?! Hoppas att det kommer gå bra !
Så att tre timmar varje dag ska jag plugga sen ska jag gå över till Viasat ! Så jag kommer inte att lämna min underbara grupp helt !
Men det är väl aldrig fel att lära sig lite mer ? Tycker att det ska bli jätte kul , roligt med lite förändring också !





Hihi *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0