Hela min dag i ett svep !

Idag har varit en riktigt bra dag !

Jag vaknade upp imorse , var på super bra humör och det fortsatte så hela dagen , det gick bra på jobbet ! Kände mig dessutom lite saknad , alltid trevligt !
Sista rasten var alla lite sega , så vår chef satte på lite musik så skulle alla dansa ! haha , sjukt ! men det blev mer att tre dansade och resten tittade på och vicka lite på gumpen fram och tillbaka... fan vad jag skratta !

                                  
                               // Tessan rita denna till mig idag , Power Puff Zuvi , kommer ni ihåg dom ? //

Efter jobbet så släppte Tessan & Robin av mig på Möllan , så mötte jag upp mamma & Lisa på Metro ! Dom hade redan ätit , så det blev ett glas vin för mig. Så satt vi där ett tag och pratade om allt möjligt bla. om vår kära syster som vi aldrig har träffat ! =D Vi väntar med spänning ..
Efter det följde jag med mamma hem , skulle egentligen tagit en runda förbi Golden på - Smosh Dubstep, men mamma övertala mig att följa med hem , så det var väl lika bra !

Imorgon börjar vi tio och direkt efter jobbet ska jag hem och byta om sen ska jag till Sannas 20 års fest , så det ska bli kul ! =D

Hoppas ni har haft en bra dag !


Mamma & Lisa ♥


Jag idag , trötter !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0