Flytten är klar !

Som sagt , jag kom ju hem fyra i natt och klockan ringde ju kl sju imorse , vilket betydde att det inte blev speciellt mycket sömn för mig , men man får ju skylla sig själv !
Så jag " hoppade " upp ur sängen då , väckte alla och åt frukost , sen var det bara att sätta igång . Vi packade ihop det sista , sen åkte vi till Willys och handlade en massa mat ! Och efter det flyttade vi alla saker =D
Det gick väldigt bra , smidigt var det , så det var super skönt !
Efter det stannade mamma & Julie kvar och hjäpte mig att packa upp allt ! Ja vi packade upp allt så nu är allting klart , så jäkla duktigt , dom är mina änglar ♥ Det enda som saknas är ju en soffa , men det ska jag och mamma fixa snart =D

När vi var klara så åkte dom hem och strax efter det kom Sanna , Marie & Emelie hit , så gick vi ner och handlade chips , läsk & pizza ( bakis mat )
Så vi har bara suttit i vardagsrummet hela kvällen och tryckt i oss en massa , kollat på film , lyssnat på musik & snackat skit ! Perfekt kväll , precis vad jag behövde efter denna natt & kväll !

Men nu är det dags för mig att sova ! Ska ju jobba imorgon kl tolv , ska försöka att gå til Triangeln och handla lite saker också innan jobb !

Sov Gott !!


Nästan tomt =/




såhär snygg har jag varit hela dagen !


Mamma ♥




Mamma gick och handla kaffe ! =D


mina älsklingar in action !





God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0