Fiskpinnar & Pulvermos , roligt att bo själv !

Hej hej !
När jag kom hem var jag bara tvungen att äta något , jag var helt svimfärdig . Så det fick bli fiskpinnar & potatismos ... Ingen insperation ! Men men , det var svingott i alla fall. Kittla dödskönt i kistan , höhö.
När jobbet var slut idag kom Adrian och hämtade mig , vilket jag verkligen uppskattade ! Idag gick det i alla fall jätte bra på jobbet och den nya avdelningen , kul hade vi också. Men så klart när jag pratade med mamma så hade mina papper från polisen kommit , så jag kommer ju att få byta igen till försäkringarna , men det är ju trotts allt det jag har kämpat för ! Men jag tror inte att det kommer att bli förrän på tisdag.
Då kommer jag att börja jobba på GE Money Bank !

Men nu ska jag faktiskt sätta igång och diska för att en barndomsvän till mig ska faktiskt komma hit en stund ! Men det blir inte så långvarigt , jag är egentligen svintrött .. Men när ska jag annars hinna umgås ?

Aja hoppas att ni har haft en bra dag i alla fall !

Kram *


Ser trött & sliten ut , i wonder why ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0