En ny natt ..

Idag har jag varit med min älskade mamma och syster hela dagen , för att tyvärr så var min första natt i lägenheten inte så rolig ! Så jag blev hemskickad från jobbet idag också för att jag var så ledsen..
Men allting löser sig förhoppningsvis !

Imorse fick jag lite saker av mamma till lägenheten som jag behövde



Och efter jag blev hemskickad idag så åkte jag hem till mamma och mös där en stund med dom , och efter det tog vi cyklarna och cyklade till Ikea för att komma på andra tankar !! Blev en del shopping där också ...





Sen jag kom hem har jag bara fixat till lägenheten & målat om i hallen !
Jag kan inte ta det lugnt =/

Men nu ligger jag i alla fall i sängen och hoppas att det inte händer något i natt , för jag behöver verkligen sova !
Hoppas ni har haft en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0