29/3-10

God morgon !

Min klocka ringde kl nio även om jag ställde den på tio så jag har varit vaken hur länge som helst känns det som. Men det kan vara ganska skönt att vara uppe i tid så kan man ta det lugnt & inte behöva stressa ! Så nu är man färdig fixad och allt. Det ända som är kvar innan jag ska åka till jobbet är väl att komma på vad man ska ha med sig för lunch. Får ju vara lite ekonomisk nu när man ska till Paris ! Vill ju ha en massa pengar där, så då får man laga mat istället !
Dags att sätta igång.


hmm , håller på att lära mig alla tusen funktioner , vet inte varför den inte fokuserade nu =/
haha .. någon expert ?





Ha en bra dag ! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta varför du flyttade hem igen? Känns det inte konsigt?

2010-03-29 @ 12:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0