Varför mår man bra av shopping ?

Nu har jag precis kommit hem efter en mysig dag på stan ! Jag & Sanna mötte upp Ida , Fia & Malin vid Espresso House och fikade & efter det gick vi en lång runda på stan & alla fick köpt sig nått nytt !

Men jag fattar inte varför jag blir så himla glad varje gång jag köper nått , vi gick och disskuterade det innan. Man kommer på ursäkter hela tiden om varför man ska få köpa nått nytt , " men det är en liten belöning för att jag var så duktig att tvätta innan " precis som att det inte är en självklarhet !  Eller ,  " jag känner mig lite nere " Men det är väl nog för att man inte ska få ångest över pengarna man lägger ut ;)

Aja , jag köpte i alla fall ett par shorts , en svart tunn klänning & en cykel-korg , vilket var mitt bästa köp !!


Men en spännande sak idag var att Malin har fixat sina läppar , satt i lite restylane !
Jätte snyggt , liiite svullet :P Men det passar henne .


Hon hade lite svårt att skratta den stackars lilla apan , men det går över !







Lite svårt att fotografera en sån klänning , men ni får väl se sen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0