utekväll-kryckor-utekväll

Hej !!

Har inte skrivit för att det har varit ganska mycket nu sen jag kom hem från Göteborg.

Jag gick ju ut med tjejerna när jag kom hem , vi satte oss på Bobs och satt där hela kvällen och drack öl ( 2 st ) på uteserveringen ( underbart )  & så planerade vi vad vi ska göra i sommar & det blir i alla fall en helg i Göteborg, ska bli så kul !
Efter Bobs så tog jag, Sanna & Ida en taxi till Etagé , vi tänkte att vi skulle gå ut och dansa lite !













 

Dom kan verkligen aldrig stava mitt namn rätt ....... ! & denna gången bokstaverade jag till och med det .

Men tyvärr så hann vi inte vara där så länge ... Det var så himla halt i trappan & jag flög hela vägen ner och skadade min höft och smällde sönder mitt glas i huvudet ! Svimmade av i nån sekund tror jag , så tjejerna & en annan kille fick hjälpa mig ner & så tog dom mig till akuten ... så mycket för en rolig utekväll ! haha ... Fest Misslyckande 2 !
(
& nej jag var inte full , det var bara halt som tusan ! )

Så nu är det kryckor som gäller !


( bjuder på den ! )

Så hela dagen igår låg jag i sängen & knaprade alvedon. Inte förrän vid sju orkade jag resa mig, och då fixade jag mig bara lite snabbt & gick ( hoppade ) iväg till Kb för att Beenie Man skulle spela & det kunde jag bara inte missa , så jag gick dit med Josse ! Och det är jag glad över att jag gjorde , fan vad bra han var !


jag ( ni ser hur pigg jag var ! ) & kassoma
























Efter konserten så kom Burim & hans kompis och hämtade oss , så åkte vi till Segevångsbadet & doppade fötterna , vet inte riktigt vad meningen var , men skönt var det !











Haha . Sen var det slut på kvällen !

Så det har ju varit väldigt intensiva dagar den senaste veckan om man säger så ! Så nu ska jag bara ligga och vila min kära höft & se om jag orkar göra någonting lite senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0