Resa i sommar ?





Har legat i min säng hela dagen och latat mig. Har bara lyssnat på massa musik från 7-9 , älskar nästan den musiken mer än all ny musik som kommer ut idag. Det kanske är för att man har en massa minnen till alla låtarna ?

Men jag har funderat på om man kanske ska ta sina skattepengar till en solsemester i en vecka ? Speciellt när det är så fult väder hela tiden. Det hade varit underbart , att bara få ligga i poolen med en god drink hela dagen , äta en massa god mat och åka på utflykter och träffa en massa nya människor !
Ska kolla runt och se om jag hittar något !

Men först ut är att åka till Göteborg och jobba sen kanske det blir en solsemester. Vem vet om farbror svarar på mitt mail kanske det blir USA under en längre period ?! New York hade inte varit fel .... Men en sak i taget !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0