I feel sorry for myself ..

God morgon !

Spenderade nästan hela dagen i sängen igår , får väl skylla mig själv ! Men vid sju cyklade jag och mötte upp Nina så gick vi och handlade lite mat och gick hem till henne, så fixade jag till mina naglar , vi kollade på fotboll en stund ( för hennes kompis Micke kom förbi & han kunde bara inte missa den ) & sen kollade vi på filmen " Precious " ( alla borde se den , den är riktigt bra ) innan vi gick o la oss .. Så det var en lugn dag/kväll , orkade inte så mycket mer !

Men nu när jag skulle cykla hem så hoppade min kedja av mitt i farten på Gustav !!! Jag tänkte bara oh oh .. det är kört och sen flög jag av min cykel ! Pinsamt ... sen fick jag halta hem resten av vägen ! Så jag har haft en bra start på dagen ;)
Så nu ska jag gå och beklaga mig lite för mamma och äta frukost , sen hoppas jag att Adrian kommer och lagar min cykel , jag använder ju den varje dag !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0