Älskar mina tjejer *

Hemma !
 
Har haft en jätte mysig kväll med tjejerna ! Saknar dom jätte mycket när jag inte träffar dom varje dag längre !! Men vi åt god mat , drack lite vin & hade musik-tävlingar: vem som kunde gissa rätt låt , kunde nästa mening i låten osv .. fast jag vann inte ( såklart ) , dessutom är jag en extremt dålig förlorare så jag blir bara arg !
& så fick jag prata av mig , super ! Sen fick vi övat på " Single Ladies dansen " , som vi ska tävla om vem som kan den bäst nästa gång ;D

Men nu är jag helt slut , vaknade hundra ggr inatt så jag hoppas att jag kan sova ostört inatt !

Sov Gott !

( Kom på innan idag också att vi; jag , fia , malin & olivia åker till göteborg och jobbar i 5 dagar på onsdag , det ska bli så himla kul , längtar ! )




fresh


Kommentarer
Postat av: Emelie

ASSÅÅÅ.... den sista bilden är INTE okej. jag måste faktiskt protestera :( ta bort han.

2010-06-11 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0