27/6

Hej !

Idag har jag haft en riktígt slapp dag, jag har verkligen inte gjort någonting förutom att jag cyklade hem till Nina en stund nu på kvällen & satt på gården med hennes grannar och fikade & snackade en massa skit. Det var i och för sig jätte mysigt men annars har jag inte gjort nått vettigt ! Men det kan väl vara skönt med sånna dagar också !
Imorgon ska jag upp tidigt som f*n ska tvätta kläder kl åtta , har inte tvättat nått sen innan Göteborg & jag måste ju ha rena kläder till på onsdag ! Sen ska jag , Sanna & Ida sticka ner till stranden om det är fint väder ! Hoppas verkligen det , för då ska vi hänga där hela dagen & bada !





Sov Gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0