Clubbin

Denna senaste veckan har det blivit lite mer festande än vanligt , men man får ju passa på när familjen är borta ! Även om dom flesta av mina vänner bor själva nu så är det ändå nått speciellt med att festa hemma när föräldrarna är borta , man får en liten fjortis känsla i magen - härligt !!

Igår började vi i alla fall med en lätt middag & sen satte vi oss på balkongen och drack vin, lyssna på musik och passade på att prata tjejsnack innan killarna kom. När dom kom satte vi oss i köket shottade en j*vla massa tequila & spelade " hur fan visste du det " sjukt spel !
Vid ett tog vi en taxi till Etage , vi lyckades dessutom dra med oss två killar som vi träffade på gatan ? haha ..
Men igår dansade vi bara ett tag för det var så mycket folk , lite tråkigt när man måste trängas och bli gniden mot av sliskiga killar ! Varför ska dom alltid försöka trycka sitt kön mot ens rumpa ? ahh .. aja i alla fall vi blev inte jätte långvariga där så vi tog en tur inom Mc donalds och sen promenerade vi hem till mig och efterfestade med mer tequila, vin & öl .. tror att den sista shotten togs vid sex ? haha .. Så nu mår alla TOPPEN idag !!
Men vi hade i alla fall en riktigt rolig kväll !
Men vi har dom sjukaste bilderna från igår , väntar bara på att Marie ska skicka dom så att jag kan lägga upp dom .... !

Men här är i alla fall lite bilder från mobilen.


























Nu ska jag hoppa i ett iskallt bad för jag är så himla varm ! & sen ska jag vila ett tag innan vännerna kommer hit idag igen , fast idag blir det bara chillmyskrök på balkongen !

Pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0