party all night long .

























Som jag sa igår så skulle vi fira Nathalies 20 års dag och det gjorde vi ! Vi hade riktigt riktigt roligt.
Vi började kvällen hemma hos Nathalie med fördrinkar , en massa tjejsnack-minnen och dans. Vid elva tiden kom limon och hämtade oss och som ni ser så hade vi riktigt roligt , vi var verkligen på topp ! och sen släppte chauffören av oss vid Båten & där dansade vi loss tills svetten rann och så kom min kära vän från Paris med sina vänner ! Så alla tjejerna var samlade ..
Vid tre blev det snabb " nattamat " på Stippes ( perfekt avslut efter en glamurös kväll ! ) och sen blev det efterfest hemma hos Julia med några killkompisar , det blev ganska vilt så jag begav mig hemåt vid halv sex imorse , haha ! Klarade inte trycket längre !

Så att som ni kanske förstår så är jag inte på  topp till 100% idag .. Men det var värt det !

Tack tjejer, speciellt Nathalie för en riktigt rolig kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0