Poolparty *

Hej !

Gud , jag tror inte att ni förstår hur svettigt det har varit idag i Malmö ! 30 grader , helt sjukt ! Så idag har vi spenderat hela dagen hemma hos Emelie och badat i poolen , grillat , spelat spel & kollat på matchen ( buu att Spanien vann ! ) , så det har verkligen varit en perfekt & underbar söndag ! Vill gärna ha det såhär varje dag !!

Men mitt i allt så började det ös regna & åska hur mycket som helst, så vi skrek och gömde oss haha .. Men det var över efter en halv timme och då var det lika varmt bara fuktigare , sjukt ! Så då hoppade vi i poolen direkt igen och hoppade lite och körde vatten gympa !

Tack för en mysig dag tjejer ♥









( kommer fler bilder )

Nu ska jag krypa i säng , är super trött efter allt badande ! Och imorgon ska jag på den andra intervjun !
Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0