Mina vänner är mitt allt !

God morgon.

Eller god och god , man mår som man förtjänar ! Men det gör inget för igår var en rolig kväll/natt. Vi var hemma hos Ida spelade spel på engelska ( vilket är ganska svårt efter några glas ), lite dansande, det blev mycket tjejsnack & sen tog vi taxi in till stan och gick till Etagé. Vi har alltid lika kul det är därför man älskar dom !
Fast det blev kanske lite mycket !



Sen vill jag bara kommentera en sak här , jag fick en kommentar innan angående min vän och hur hon ser ut som inte var speciellt snällt. Jag förtår inte riktigt meningen med att skriva en sån sak. Vad får man ut av att skriva en sådan sak , mår man bättre i kroppen, blir man glad , är man stolt över att man sårar andra människor ?
Jag förstår det inte och jag kommer aldrig acceptera det. Mina vänner är mitt allt och ingen ska få såra dom !

Kommentera gärna , kom gärna med kritik positiv som negativ men gör det på ett bra sätt , på ett snällare sätt. Tror nog att man får ut mer av det då .
( ja, jag tog bort kommentaren därför att jag vill inte att någon ska se den )
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0