Kvällsdopp.















Hej!

Intervjun gick jätte bra och jag blev kallad till en andra intervju som är på måndag ! Så hitills har det funkat , får se vad dom säger på måndag !
Efter jag hade varit där så gick jag in till stan och köpte hårfärg så träffade jag min kära vän Lykke där inne så vi tog en liten runda tillsammans, det är inte varje dag jag träffar henne ! Längtar jätte mycket till hennes bebis kommer i oktober ,det ska bli så spännande !
Och därefter det gick jag hem till Nina och fick mina naglar fixade ( äntligen ).

Vid sex kom Emelie och hämtade upp mig och tjejerna så åkte vi till Limhamn för att fika , men så hittade vi inget mysigt ställe så vi köpte jätte god sallad på Gogo Green och åkte ner till Sibbarp och åt. Men där var alldeles för mycket äckliga små kryp ( typiskt tjejer ) så vi körde ner till Bo01/ Djuphavsbadet och badade istället i regnet. Jätte mysigt, men KALLT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0