jag skippar solen idag !

God dag.

Detta är helt sjuk. Det är så varmt & kvavt i luften så man är klibbig oavsett om man har duschat eller inte ! Ska jag vara helt ärlig så tackade jag nej till stranden och allt som har med utomhus att göra idag på dagen för att jag klarar inte riktigt av det haha ! löjligt kanske men inte idag tack !

Men nu ska jag strax ut ändå för jag ska åka hem till Ida och äta lite & fixa mig innan vi ska ut ikväll. Jag behöver väl inte säga vart vi ska ikväll. Jag blev " övertalad " denna måndag också ! Men har också blivit lovad att vi INTE ska ut nästa måndag , får väl se hur det blir med det ? haha ..

Nu måste jag skynda mig , hörs sen ♥





så här snygg & svettig är jag just nu haha ! nej sminket är klart ska fixa resten hos ida =)


Kommentarer
Postat av: anonymt

okkk

2010-07-12 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0