I got so much love for you !







En sak som jag verkligen hatar det är att sova själv. Den första dagen jag skulle sova själv när jag hade flyttat så grät jag så att mamma fick komma och sova över första natten , lite mesigt haha men jag vet inte riktigt varför det är så ! Hela denna veckan så har jag haft mina kära kompisar här så det har varit jätte skönt. Men inatt ville alla sova hemma och vila , för vi har ju en tendens att inte ta det lugnt om alla är här. Så jag fick lite panik för några timmar sen så jag ringde Nina & sa att hon skulle komma och lämna min lilla älsklings Penni. Jag vet att den lilla varelsen inte kan göra någonting om det skulle hända något , men hennes närhet räcker för att jag ska kunna somna gott !

Så nu har vi spenderat hela kvällen på att äta en massa strunt & kolla på " Hitta Nemo " & nu har det lilla hjärtat somnat. Älskar verkligen henne !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0