Back to life.



Nu har jag vilat exakt hela dagen , det behövdes verkligen efter denna veckan ! Egentligen skulle vi varit hemma hos Sanna nu och festat men vi orkade verkligen inte. Kalla mig dålig men jag har festat typ dom senaste 10 -11 dagarna så jag förtjänar att stanna hemma en fredagkväll.
Snart kommer mamma & resten av min familj hem , det har verkligen varit jätte skönt att få en paus och komma bort från varandra , det är inte världens lättaste att ha bott själv och sen flytta hem. Men det ska också bli väldigt skönt , komma tillbaka till det normala + att jag slipper laga mat , tjooho !


Men jag har haft en riktigt rolig vecka , så tack för den mina fina vänner ! ♥
( vi festar väl imorgon istället ;) )

Nu ska jag i alla fall sätta på " Under Toscanas sol " en super bra " feel good film " & så ska jag äta lite torkad frukt ( det är ju lite bättre än massa godis & chips som har varit veckans meny ! )

Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0