Volontär arbete i Thailand !

Sitter och kollar på Volontärjobb ! Funderar på om jag kanske ska göra det ? Det finns inte så mycket kvar i Malmö känns det som , jag vill iväg , resa ! Se världen.... Det känns löjligt att säga det .. Men det är sant !!
Det finns en i position i Thailand där man ska jobba på ett " skolhem "  leka & lära föräldrarlösa barn ? Jag är ju verkligen en barnmänniska ! Så jag tror verkligen att det hade passat mig .
Man kan välja hur länge man vill vara borta , det finna mellan 4 veckor - 6 månader ! 4 veckor kostade i alla fall 9 900 kr . Så himla billigt ! Ska prata med mamma när jag kommer hem ! Funderar starkt på att göra det ! =D
Hade varit underbart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0