Söndagsfilm !

Hej !

Idag var jag hemma lite tidigare för att vi fick sluta redan halv nio ! Men sen jag kom hem har jag ätit middag och kollat lite på tv. Idag gick det relativt bra på jobbet , det var lite segt ett tag vid sex , men det är ju inte så konstigt , det var ett långt pass & dessutom är det ju söndag och då är ju alla lite extra trötta ? Men allt som allt gick det bra ! Sen kom Adrian och hämtade mig så att jag kunde komma hem snabbt , skönt att slippa ta bussen .
Så nu ska jag bara njuta av det sista som är kvar av söndagen och kolla på " Somethings gotta give " på 3:an , älskar " feel good " filmer ! Ska kanske se om jag hittar lite frukt där nere så jag kan göra en fruktsallad , har varit sugen på det hela dagen !

Hoppas att ni har haft en lugn och skön söndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0