Söndags jobb !

God morgon !

Mina sovrutiner är så konstiga , igår somnade jag strax innan två  och så vaknade jag av mig själv superpigg vid nio ? Annars brukar jag vara svin trött när jag vaknar och ska upp när jag dessutom har lagt mig i tid ? Konstigt . .
Anyway , just nu sitter jag och äter lite frukost och målar naglarna , allt på samma gång  .. bra kombination ! Vid elva ska jag ta bussen till jobbet och så blir det en heldag idag , slutar nio ! Långt pass . . men det kommer att gå super bra , hoppas jag !

Nej nu ska jag äta klart och fixa håret , ha en bra dag !


som ni ser, håret måste fixas =D


har på mig mitt underbart fina armband från Turkiet , synd inte så bra här men det är super snyggt , handgjort !


fick denna tröjan av mamma i förregår , som en liten grattis till jobbet present =)

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0