Söndag & Ledig !

God morgon !

Har redan varit på en tur till jobbet men insåg att vi inte skulle ha öppet idag .... Gissa om jag blev arg , speciellt eftersom jag kollade på mitt meddelande från min chef 2 ggr igår , och det stod att vi skulle ha öppet .... Måste ha blivit något missförstånd ! Bara så typsikt när jag är sjuk också , har knappt sovit inatt ! Men men ... Så det fick bli en lång promenad hem i kylan eftersom jag inte hade busspengar på mig och Adrians mobil var avstängd och han var inte hemma . Typiskt ....
Så om jag blir ännu sjukare nu så vet jag i alla fall varför ! Nej slut klagat !

Idag ska det tydligen komma en familj och kolla på vår lägenhet / radhus och dom bor på Davidshall så förhoppningsvis så går allting bra !! Vill så himla gärna flytta in till stan igen ... Nu har vi bott här nästan ett år och det räcker haha ... Kalla det bortskämt eller nått men jag ska aldrig mer bosätta mig utanför city igen !! ;)

Förutom det har jag ju ingen aning om vad jag ska göra eftersom planen var att jobba , ska i alla fall vila & dricka mycket te , jag hatar att vara sjuk !!

Vad ska ni göra denna underbara söndag ?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0