Snön är underbar !

Gud vad skönt det var . Det var kallt men det var skönt att komma ut i friska luften med ipoden på !
När jag kom hem gjorde jag lite lunch ... pasta m. tomatsås , wow !! =D


jag tränar alltid i tights , det är så sjuk skönt ( tack vare marie i för sig )


tråkigt , snön håller på att försvinna igen ...=(

Och nu har jag precis kollat klart på slutet av " Avatar " stängde av vid slutet igår för att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna ! Men gud vad bra den var ! Den måste man verkligen se ...

Nu ska jag ner och sätta på en maskin kläder , kul va ? =D


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Såg härligt ut:D

2010-01-06 @ 16:26:44
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Rebecca

:) snö är kul

2010-01-06 @ 16:35:11
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: suvi

Ja det var underbart ! Älskar snön ( förutom när det bara är slask & blött )

2010-01-06 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0