Raketer nu ?!?

Ligistj*vlar !

Nu är jag arg .. jag hade somnat och hade en underbart bra dröm ! Så kommer det små snorungar ute på gatan som får för sig att smälla raketer ! Nu ? denna tiden ....  + har dom missat att nyår är över ?
I alla fall inte nog med det , hunden och katten blev ju skrajja så dom båda hoppade upp och ner i sängen av stress och hunden skakade och såg livrädd ut !
Hur tänker man när man går in i ett tätt bostadsområde och börjar smälla världens raketer ( inte ens smällare ). Sorry to say , men var är deras föräldrar ?! Känns lite typiskt när man har ghettot brevid ?

Saknar stan , om allt går igenom så flyttar vi i mars !! AHH . längtar ... och hoppas !

Så nu har jag fått gnälla av mig & eftersom jag blev så uppspelt så är jag svin pigg ! Typiskt ..

Hoppas ni får en ostörd natt !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0