Public Enemies - ****

" Public Enemies " - Filmen var spännande från början till slut ! Jag älskar actionfilmer ....
Det är Johnny Depp som har huvudrollen. Han spelar den mest eftertraktade rånaren i USA och filmen handlar om polisens kamp om att försöka få tag på honom. Dom gör allt vad dom kan för att komma åt honom , dom änvänder sig av hans kontakter , flickvän, familj & vänner . Det var väldigt mycket " pang pang " . Men slutet var spännande och sorgligt ! Satt och var spännd genom hela filmen . - Se den !!



Jag vet inte riktigt vad jag har haft för mig idag , men jag har i alla fall inte " hunnit " att kolla på " Avatar " så jag får göra det imorgon för att någon sa att den var tre timmar , så länge orkar jag inte vara uppe till ! =D Just nu känner jag mig lite bättre så jag hoppas att det håller sig .. Jag har i alla fall planerat med min mammas man att vi ska träna imorgon eftermiddag , jag struntar i om jag är kass , nu har det gått för lång tid ! Så vi ska köra världens pass på gymmet imorgon , plus att jag slipper ta mig dit på egenhand vilket alltid är ett plus ! Så nu ska jag träna minst 4 ggr i veckan !! Det kvittar vad som dyker upp ... !!
Aja om jag ska orka träna så mycket som jag har bestämt mig för så måste jag lägga mig nu så att jag kommer upp imorgon också , hehe !

Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0